View Single Post
Etter å ha prøvd Aduvanz, Attentin og Elvanse er jeg nå tilbake på Attentin. Den får en sjanse til.

Jeg fikk for mye bivirkninger av Aduvanz dessverre. Og ved å trappe ned, ble bivirkningene håndterlige men effekten ble for dårlig. Er så skuffa!

De første par timene hadde jeg god effekt og hadde det fint, men så kom det en periode hvor jeg følte meg helt tom, etterfulgt av angst og så nedstemt før den gikk ut og jeg følte meg glad og som meg selv. Jeg ble så passiv. Ble liksom bare sittende der uten noe tiltak i meg. Huff! Jeg hadde til slutt sår på tunga og inni munnen og hadde bitt ned alle neglene mine.

Jeg prøvde også å redosere. Det ble litt bedre, men da økte bivirkningene på og jeg fikk ikke sove.

Jeg tenker at jeg slipper disse bølgene ved Attentin så jeg prøver igjen. Er på 2*5 mg nå, og det føles som for lav dose. Skal prøve å holde ut bivirkningene når jeg trapper opp i håp om at det stabiliserer seg etter hvert.

dersom dette ikke fungerer, blir det vel Ritalin/Concerta da. Jeg prøvde Ritalin for mange år siden og husker jeg ble irritabel og muggen av dem. Men ellers god effekt og mindre bivirkninger enn jeg har hatt av Aduvanz. Kanskje verdt et nytt forsøk.

Er litt fortvilet fordi huden min har blitt knusktørr med urenheter av medisinene. Jeg drikker vann som bare det, men merker ikke noe bedring.

Noen som har opplevd det samme som meg på Aduvanz, men fungerer på Attentin?