View Single Post
Fuck Mr. Plod!
966
Sitat av Muffin Vis innlegg
Oppdatering herfra jeg har nå tatt 50 mg i 2 dager. Det går veldig fint! Jeg merker fortsatt bedring av symptomene som før, kanskje enda litt mer. Men jeg sliter fortsatt med motivasjon når det gjelder to do-lista mi (husarbeid), trening og ting som jeg synes er litt tiltak. Fungerer godt på jobb og sosialt. Er litt kjedeligere enn før da. Mindre humor og kjappe kommentarer.

Har fått litt vondt i kjeve, hode og nakke av spenninger i kjeven. Blir sprø av det :/ det begynner litt utpå dagen og øker på ettermiddagen. Jeg klarer liksom ikke å slappe av i kjeven
Vis hele sitatet...
Er ganske likt hos meg, jeg får også ganske vondt i kjeven. Men det kommer veldig ann på hvor mye koffein jeg drikker den dagen.

Hos meg er ting mere morsomt, kjedelige oppgaver på jobben får tiden til å gå sykt fort.

Eneste som er merkelig er at når jeg gikk fra 30mg til 50mg så merket jeg ingenting anderledes, selvtilliten og motivasjonen jeg fikk forsvant helt den dagen jeg begynte på 50mg :P

Blir litt kvikkere, som er stor svart kaffe. Men ellers merker jeg veeeeldig lite. Sikkert bygget opp en ganske stor toleranse i guess.

Gleder meg til å trappe opp videre

Kan jo legge til at nå kan jeg ta medisinen min så sent som 15-16 på ettermiddagen og fortsatt sovne med en gang jeg legger meg kl 23, meget merkelig. Mens de første dagene på 30mg fikk jeg ikke sove før 0500-0700
Sist endret av Nøddy; 3. desember 2022 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.