View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok 4mg uten toleranse på en torsdag og skulle ta up samme dag uken etter..(lab-test) røyka og 0.2g godis tjall, hadde ikke røyket siden midten av mai og begge stoffene var ute.
Er maks 5 dager mellom hver up jeg tar så får ikke røyket på en stund, tar heller ikke sjansen på benzo`r heller men vet xanor 2mg går relativt raskt ut..Ikke testet det ut... men molly, 2c-b, ketamin og lsd går fint mellom prøvene.
Og røyke litt H går og men anbefales absolutt ikke!

annveig: Uten å ha foretatt noe søk så høres det der ut som feil info. Høres veldig ulogisk ut..Om man er påvirket av noe så synes det selvfølgelig i blodet og da også i urinen. Feks en som blir stanset, mistenkt for kjøring i ruspåvirket tilstand må vel alltid ta en blodprøve fremfor urintest for å påvise om man er ruset...?
Btw clonazepam ER rivotril, altså virkestoffet
Vis hele sitatet...



Jeg vet at clonazepam er virkestoffet i rivo. Jeg mente bare at jeg syns det var merkelig at det stod på rustelefonen at rivo/clonazepam sitter lenger i blodet enn i urinen. Jeg trodde at alle stoff viste lengst i urinen.

Fant ut at det var 6 stk 2 mg rivo jeg tok over tre dager. Sist eg tok var på onsdag. Håper det ikke vises på utinprøven jeg skal ta neste uke... har tatt urinprøver lenge nå bl.a. for å få sub av legen. Men jeg har tatt rivo en veldig sjelden gang og et trekk hasj en veldig sjelden gang uten at det er påvist på urinprøvene. Men eg var dum om tok altfor mye rivo denne gangen, vanligvis tar eg bare en stk en sjelden gang... derfor litt noia nå. Men clonazepam sitter vel relativt i systemet kort tid i forhold til andre benzoer, som F eks diazepam osv?