View Single Post
Bestilte 180x250mg kapsler phenibut fra en amerikansk side en stund tilbake. Det gikk gjennom tollen smertefritt og var her på ca en uke etter jeg hadde bestilt. Mine erfaringer med det så langt er at det er en veldig subtil "rus". Som mange andre sier så føles det litt som alkohol uten tap av motorisk kontroll eller at man blir en hemningsløs idiot. Jeg merker en slags angst dempende følelse i sosiale situasjoner, det er lettere å ikke henge seg opp i ting som jeg til vanlig hadde bekymret meg over. Men det jeg virkelig elsker med det er hvordan den ekstreme rastløsheten jeg opplever til vanlig forsvinner helt. 3-4 timer etter en dose på 1-2 gram så kan jeg ligge helt i ro å nyte ting uten å føle en trang for å bevege meg, skifte stilling eller finne på noe annet. Å sove er også mye lettere, på en høy dose er det nesten bare legge seg ned å lukke øynene så sovner man før man vet det. Men det interessante er at man ikke føler seg trøtt. Det er ikke et problem å holde seg våken, det er bare vanvittig lett å sovne hvis det er det man vil.


Sitat av NorwayBM Vis innlegg
Phenibut fungerer JÆVLIG bra med LSD. Ingen spenning i kroppen ved comeup, og skikkelig body high. Tør påstå at sjansene for en bad trip reduseres betraktelig med Phenibut (i tillegg til setting da så klart).
Vis hele sitatet...
Høres veldig spennende ut. Elsker LSD, men merker alltid en veldig anspent følelse i kroppen på comeupen. Noe som ofte gjør at den første halvtimen av en tur ender med å ligge i senga å stirre i veggen til det roer seg litt. Hva slags erfaringer har du med timing av phenibut og lsd? Tenker at å ta phenibuten 2-3 timer før LSD så blir vel den beroligende effekten sterkest samtidig som den anspente følelsen fra syra er på det verste?