View Single Post
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Sansynligviss nevnt før, men jeg gidder ikke lese hele tråden da jeg virkelig ikke har sansen for overvektige sytkuker som prøver å legge skylden over på noe annet enn seg selv. Har seg nemlig sånn att fedme er en status på dårlig helse, og det mener jeg er grunnen på att disse individene blir skult på når de trasker godtehyllene. Ironisk nok finner man igjen disse folkene med godteri-hylla, varm-mat disken eller liggendeover en fryser og strekker seg etter pommes frites og løvbiff. Den fæle sannheten er at amino-syrer, karbohydrater, kalorier og fett trenger en balansegang som alt annet. Pøser du på med tomme karbohydrater og kalorier er du mett i 20 minutter før du går i skapet og henter deg en pose potetgull. Er ikke ernæringsfysiolog så kan ikke denne regla, men vet såpass at du kan spise fettholdig mat uten problemer så lenge du holder deg unna karbohydratene.


Kutter man ned på karbohydrater og spiser husmannskost samt gidder å gå 30 min pr dag så vil dette utgjøre en enorm forskjell. Fettdepositene går ned, så lenge du brenner mer kcal enn du stapper i deg.



Jeg ser ikke helt hvordan det kan forsvares å være sykelig feit, det er du som gjør det mot deg selv. Du er grunnen til at du er miserabel og må "trøste spise" potetgull, peanøtter å drikke brus. Om du ikke har vilje til å endre deg selv, hva godt mener du vil skje med deg her i livet?