View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
10-20 kr hvis du er rimelig heldig (ikke alltid det er tilbud) - og dét får du nesten utelukkende på enten billigbutikker eller rimelige asiasjapper i byene.
Ellers er sunn mat og god livsstil noe langt, langt, langt mer utover litt frukt her og litt grønt der og formaning til tjukkisene om å "drite i snop, spis heller frukt"..

Mat er en del av denne livsstilen, ikke alt. Faktisk også - trening/fysisk aktivitet er heller ikke aller viktigst, jeg vil si en god psykisk helse er enda viktigere. Depresjon > trøstespising > lite aktivitet > overvekt > ræva helse.

Jeg har ikke dobbelthake. Tjukkisenes moralpoliti? Piss off.
Vis hele sitatet...

Skal fortsatt jævla mye for å bli overvektig, jeg har en skikkelig usunn livsstill, men vet fortsatt at viss jeg sitter å har i meg alskens fet mat, så blir man fet til slutt. Såklart er det individuelt for alle, men man må jo ta seg selv som en eksempel, begynner man å merke at pusten blir dårligere magen blir rundere, og alle bivirkningene det har å være overvektig, så burde man innse at man burde endre livsstil.

Uansett om man er stygg eller fin...

Jeg snakker ikke da om å veie ett par kg for mye, men når du har 3-4 haker i trynet så burde du gjøre noe med det.

Men for all del, spis hva dere vil...