View Single Post
Tusen hjertelig takk for at dere undersøkte det der opphenget mitt for meg. Jeg har stort sett klart meg nesten hele livet uten hallusinasjoner, men disse siste årene her så dukker de til tider opp.

Det er stort sett den samme tingen, for det hadde seg sånn at jeg likte en jente samtidig som det var noen mennesker som bestemte seg for å herje litt med meg. Det var ikke så veldig alvorlige ting de gjorde, men jeg hadde nylig begynt å huske noen heftige traumer og jeg lå nede for telling fra før så når de begynte med det der tullet sitt så satte det veldig spor for det foregikk i noen år.

Uansett så eskalerte det hele til at jeg pådro meg en blodforgiftning hvor jeg sovnet i et par døgn uten verken drikke eller mat, og sikkert med skyhøy feber så når jeg våknet hadde noen stemmer begynt å flytte seg fra innsiden av hodet til å være utenom veggene her. Og oppi alt dette så begynte jeg altså å tro at den jenta jeg likte ble voldtatt av disse jævlene som drev å herjet med meg.

Så nå i dag kan jeg ikke en gang tenke på den jenta uten at det trigger psykose/angst, for det jeg opplevde den der jula var helt forferdelig.