View Single Post
Hei!

Er en ung mann med pakistansk opprinnelse.
For tiden venter jeg på norsk pass, noe som tar litt tid ettersom at det kan være litt mere avansert enn hva mange tror.

For ca. 1 uke siden hadde jeg en uheldig episode. Jeg var på feil plass til feil tid, og ble tatt for å ha røyket hasj. De fant altså thc i mitt urin, noe som videreførte til prikk på rullebladet og 2500kr i bot. Greit nok tenkte jeg der og da, skal klare å leve med dette.
Men når jeg senere kommer hjem, så kommer jeg på at jeg enda ikke har norsk pass, og fikk blodnoia for hvordan dette kan påvirke utviklingen min.


Det er foreldrene mine som styrer saken med norsk pass, men fortiden vet de ikke at jeg ble tatt med thc i urinen. Og selv om jeg allerede er myndig, så har jeg veldig noia for å si ifra, ettersom at de tidligere har sagt at det kan gå ut over saken min med norsk pass.

Spørsmålet da er;

Vet noen av dere om en liten prikk på rullebladet for hasj kan påvirke prosessen for norsk pass?

Hva kan det hjelpe om jeg begynner med frivillig pisseprøve? Kan det forhindre prikk på rullebladet, evt. gi meg noen annet fordeler?

Kan også si at jeg har vært på politistasjonen for å snakke med dem, men de har ikke tid til meg atm.

Håper på at noen av dere kan hjelpe meg.
Sist endret av tekopp; 19. juni 2013 kl. 16:28.