View Single Post
Sitat av Kaunda Vis innlegg

Du skriver at du synes verden er grå, og problemer med depresjon og angst er et noe mange som bruker narkotika sliter med. Det er faktisk veldig mye annet enn narkotika som kan gi svært sterke stimuli og som får deg virkelig til å føle at livet ikke er grått.
Vis hele sitatet...
Men Kjære vakre vene. Når jeg sier verden er grå så mener jeg i motsettning til en svart/hvit verden. Altså det er en metafor. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg kan gjøre dette klarere.

Sitat av Kaunda Vis innlegg
Etter mitt syn viser ditt syn på årsaken til at du mener at du vanskelig vil få deg jobb, at du rent psykisk definerer deg selv som en outsider. Det er dette som er så farlig med narkotikabruken, at det følger som mye mer rent sosialt og kulturelt med den bruken. Også for deg...
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke vansker med å få jobb. Har fast jobb og har aldri fått avslag etter et jobbintervju. Men det er nå så. Har faktsik ganske gode karakterer også.

Det at kriminelle får like lett jobb som alle andre er feil. Og når jeg skal bli definert slik for noe jeg gjør i mitt eget hjem, som ikke skader noen blir det for galt.

Og jeg trener 3 ganger i uken og lever et ellers normalt sosialt liv. De aller fleste av mine venner røyker ikke. De vet at jeg gjør det og de bryr seg ikke om det. Jeg åpen om akkurat dette når det er folk jeg selv ønsker og omgåes med.

Så jeg vet ikke hvorfor du føler at du må snakke så nedsettende om meg å mitt liv. Hva er det jeg gjør som er så galt? Jeg betaler skatt som alle andre. Jeg jobber hver dag. Jeg stjeler ikke. Jeg hater vold. Jeg drikker lite. Driver ikke med antatt sterkere stoffer.