View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd syke ting i psykose. Hvor skal jeg begynne...

Brukte speed hver dag, hadde akkurat begynt med speed og flyttet til en ny by helt alene. Ble plassert i en dritt leilighet av en fæl husvert, mye blod og utstyr i hele leiligheten. Fikk helt noia på husverten etter noe han gjorde mot meg, så jeg gikk rundt og begynte å høre stemmer. Bestemte meg for å ta bussen rundt for å være trygg. Til slutt ble broren min med meg på legevakten og der satt det to menn rett foran oss. Jeg hørte detaljert hvordan de skulle kidnappe meg, ta meg med inn i en varebil, voldta meg begge to for så å drepe meg. Jeg ble hysterisk og sa hører du ikke det? De skal drepe meg. Ble innlagt på rusakutten og fikk roet meg ned men ganske ekkelt.

En stund etter dette fikk jeg flyttet inn i en leilighet. Men det fortsatte bare her. Jeg så gate skilt bevege på seg, jeg hørte stemmene til folk jeg kjente som sa "vi bryter oss inn døren og tar hun, så skal hun få angre. Kom igjen jeg hører hun der inne, hun er hjemme nå." jeg ble så redd at jeg sprang ut døren bak og ned til naboene. Jeg hamret på døren deres og ropte ring politiet hjelp meg. De åpnet ikke, men ble kastet ut en stund etterpå..

En annen gang var jeg på besøk hos en bekjent. Hadde brukt speed en del dager, og hørte folk inne i huset. De stod utenfor badet når jeg var på do, og de ventet bak hver dør. Jeg så alver og nisser stå borte hos naboen over veien, de bare stod der og glodde på meg og snakket om hvor dum jeg var og at de skulle drepe meg.

Har også gått rundt i byen og sett folk jeg ikke liker som har sagt kom igjen nå tar vi hun, der er hun.

Har blitt en del besøk på rusakutten og psykose avdelingen.