View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var 16år sånn ca hadde kjøpt mye amfetamin på krit var rundt 12g vi var på amfetamin fest oppe hos kompisen min han hadde hentet et hekto vi sitter der og sniffer som faen, han ene kompisen min, la oss kalle han Kurt. Kurt sitter og sier han har tatt for mye og meg og han andre la oss kalle han Nills. meg og Nills sitter å sier vi skal ta mer så sniffet vi rundt 0,8. så kommer faren ned med pizza vi presset i oss 1 stykke vær holdt på å spy, så skulle faren hannes kjøre oss hjem jeg sa jeg var bil syk han stoppet og jeg spydde så når jeg kommer hjem tar jeg en linje til og husker ingenting. etter det så gikk mobilen tom for strøm, og jeg bare satt og så ut i rommet, og jeg ser en edderkopp som danset, så kommer mobilen på jeg går opp for å lade vet ikke hvorfor men når jeg er oppe begynner edderkopper i putene i sofaen og stikke meg, så jeg sitter meg på kjøkken benken og ser ut vinduet men så kom edderkoppene der også, så jeg går bort og tar ut laderen og pisker edderkoppene, men så var det 2 politi biler uten for, og jeg løper til speilet for å se om puppeline var normal, det var de langt i fra men når jeg skal sjekke ut vinduet igjen, var politi bilene vekke å jeg tenker hva faen skjedde der, men så ser jeg at hele kroppen min er rød men så kom tanken, (åja det er fordi at spillet jeg er i nå valgte at karakteren min skulle være sånn) så sitter jeg meg i sofaen og ser på teppe og edderkopper kryper i det (og PAPPA VAR I SOFAEN JEG SATT I) så skulle han kjøre søsteren min til et møte med skolen, å da hopper jeg på en buss til byen uten grunn, og klemmer sete foran meg, når jeg var framme bare sto jeg på et bussstopp uten grunn, men så møter jeg på 2 stykker fra skolen (og ingen viste jeg drev med rus på den tiden) de spør meg om jeg har tatt noe så sier jeg nei mens jeg skjelver de sier vi ser det, så sier jeg se der er Nills de sier han og peker jeg sier ja, og roper på han (men det var en helt annen person) så tar jeg bussen hjem, og skulle ta meg en snus men så var vist snusen min ødelagt så kaster jeg hele boksen som var full, så ser jeg at Kurt og Nills satt på et busstopp med et skilt der det sto gå av her, så jeg gikk av men så forsvant de til røyk, så først da finner jeg ut at jeg hallusinerer så da gikk jeg veien hjem som er 30min så måtte jeg så på do og bæsje som jeg ikke fikk til, men når jeg sitter på do er det en edderkopp i taket som skulle ta meg, og så var det folk på doen som filmet meg, så jeg går ut fra do og går på rommet mitt og merker jeg er trøtt og da tenker jeg at JEG KAN IKKE SOVE!, og tar en linje med speed og da sovner jeg og våkner,men da var psykosen vekk.


Fyfaen sykt og tenke på, har du noen historier du kunne delt?