View Single Post
Sitat av Kloakk Vis innlegg
For meg er alt velkommen, jeg snakker ikke om mine egne preferanser, jeg snakker om de som ikke har noen preferanser, men som blir eksponert for det og må gjøre sine egne preferanser seinere i livet, basert på hva de har opplevd.

Og ja det er overalt, og jeg syns det er like ille i musikkvideoer, magasiner, reklamer osv, men jeg ser ingen grunn til at det er et legitimt argument for å gjøre det samme på stranda.

Alle jenter/damer jeg har kjent over lengre tid, syns kroppspress er et problem. Om det er magasin, musikkvideoer, facebook statuser osv, og det kroppspresset er en byrde for unge jenter/kvinner. Jeg stiller spørsmål ved hvorfor vi trenger enda en arena for små utrygge jenter/damer til å føle seg utilstrekkelig på er nødvendig kontra behovet til en voksen dame å lufte titsa sine.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke se du har svart på hva 3,14 spurte om: Hvorfor toppløs er så mye verre enn en liten bikini?
Alt det kroppspresset du snakker om blir da ikke påvirket av de to tøytrekantene (og pubertale gutter blir kåte av en enkel strektegning, så det har lite å si fra eller til der også...).