View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Siden det ser ut til at en del missforsto poenget med posten, skal jeg prøve å formulere bedre.

Sitat av pappabetaler Vis innlegg
[...]
Jeg VET ikke om han ble suicidal av å se dama si bli pult av bestekompisen sin, men det er ikke usannsynlig. Spesielt ikke mtp. hvordan han whina og ynket seg i etterkant av hva som skjedde. At det finnes "tonnevis" av sterke og tøffe krigere der ute som liker å bli cucked tror jeg ikke på. Cucking er en fetish for svake menn som ikke klarer å tilfredstille eller kontrollere damene sine. I stedet for å la dama være utro med tillatelse bør de heller jobbe for å forbedre seg selv, enten i senga eller utenfor avhengig av hva deres mangler er.
[...]
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg VET ikke om du er homofil i og med at du liker analsex, men det er ikke usannsynlig.
Gutter som "liker" analsex med jenter er egentlig skaphomofile, som ikke tør innrømme at de egentlig drømmer om gutterumper. At det finnes "tonnevis" av karer som liker å ha seg med dama der bak, men som ikke er homofile tror jeg ikke på. Anal er en fetish for svake homofile som ikke klarer å komme ut av skapet eller innse det selv. I stedet for å knulle damene i ræva bør de heller jobbe med seg selv, og komme seg ut av skapet eller for å helbrede homofilien.

Så for å svare på spørsmålet; det høres hverken alpha- eller beta ut, det høres homofilt ut.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
/sarkasme
Jeg mener ikke det er noe galt med homofili. Og nei, jeg tror ikke det kan "helbredes".
Ser du hvor tullete det er å trekke konklusjoner fra lite informasjon, og blande de med sine egne forestillinger?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev på samme måte som pappabetaler, for å få fram hvor dumt det han skrev var.