View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Du vet ikke hva slags fetisjer jeg har, men jeg kan godt fortelle deg litt. Jeg liker bdsm, analsex, eksotiske jenter med feite rumper, deepthroating til de spyr på kuken min, trekant (fmf og mfm), hentai med tentakler en gang iblant, sex utendørs og ikke minst å dryppe stearin på bitches. Er sikkert noe mer jeg har glemt men whatever. Høres det alpha eller beta ut? :^)
Vis hele sitatet...
Jeg VET ikke om du er homofil i og med at du liker analsex, men det er ikke usannsynlig.
Gutter som "liker" analsex med jenter er egentlig skaphomofile, som ikke tør innrømme at de egentlig drømmer om gutterumper. At det finnes "tonnevis" av karer som liker å ha seg med dama der bak, men som ikke er homofile tror jeg ikke på. Anal er en fetish for svake homofile som ikke klarer å komme ut av skapet eller innse det selv. I stedet for å knulle damene i ræva bør de heller jobbe med seg selv, og komme seg ut av skapet eller for å helbrede homofilien.

Så for å svare på spørsmålet; det høres hverken alpha- eller beta ut, det høres homofilt ut.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
/sarkasme
Jeg mener ikke det er noe galt med homofili. Og nei, jeg tror ikke det kan "helbredes".
Ser du hvor tullete det er å trekke konklusjoner fra lite informasjon, og blande de med sine egne forestillinger?