View Single Post
burde vært möderatör
489
Hva tenker du om at jeg skal drite på brystene til mora di før vi har romantisk misjonærsex med tente duftlys og hver vår buttplug?

/joke

Du vet ikke hva slags fetisjer jeg har, men jeg kan godt fortelle deg litt. Jeg liker bdsm, analsex, eksotiske jenter med feite rumper, deepthroating til de spyr på kuken min, trekant (fmf og mfm), hentai med tentakler en gang iblant, sex utendørs og ikke minst å dryppe stearin på bitches. Er sikkert noe mer jeg har glemt men whatever. Høres det alpha eller beta ut? :^)

Sitat av robhol Vis innlegg
Nei. Ordet "cuckold" er riktig. "Cuck" er over gjennomsnittlig retardert 4chan-slang, og at det brukes i en setting som faktisk har med cuckolding å gjøre i stedet for en politisk kontekst gjør ikke selve uttrykket mindre dumt enn det er. Det er bare at det virker sånn i forhold, ettersom folk som bruker "cuck" basert på politisk bakgrunn eller som en generisk fornærmelse sammenlagt har ca. 4 i IQ.
Vis hele sitatet...
Cuck = cuckold. Same shit, different wrapping. At du antyder at jeg er hjerneskadet pga. slikt pirk sier mer om deg enn meg faktisk. Og ærlig talt, ikke bruk "retardert" som en fornærmelse hvis du ønsker en ok debatt, det er like usmakelig som å bruke gay eller nigger som skjellsord. Funksjonshemmede har følelser de også. Skam deg!
Sist endret av pappabetaler; 24. mars 2017 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.