View Single Post
burde vært möderatör
489
Uhm. Ordet "cuck" er helt riktig å bruke i denne sammenhengen. Hvis jeg hadde kalt deg cuck for å like Hillary fremfor Trump hadde jeg sett poenget ditt, men her snakker vi faktisk om en stakkar som har blitt "cuckoldet". Og ærlig talt, mener du at alle mennesker har like bra gener? Come on ( ͡° ͜ʖ ͡°)

sykt weak Ad hominem btw.

Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Jeg og kompisen hans har ikke gjort noe mer, men typen vil at vi skal det. Jeg føler bare at jeg må forklare situasjonen til han og det faktumet at typen min vett om det. Typen er normale seg igjen og vi har det faktisk bedre enn før. Vi har snakket mye sammen og fått frem alt vi følte å snakke om etter alt som har skjedd. Kompisen hans er veldig nervøs rundt typen (som er forståelig), og har trukket seg vekk fra meg. Som er en av grunnene til at jeg ikke har kunnet snakke med han.
Vis hele sitatet...
Er du heeeelt sikker på at han faktisk ønsker å se deg gjøre dette igjen? 100%? For meg høres det ut som at han forguder deg og prioriterer din nytelse fremfor sin egen mentale helse. Typen din virker som en veldig snill men fryktelig usikker person som ikke klarer å stå opp for seg selv. Det kan selvfølgelig hende at han virkelig tenner på disse greiene her... men det kan også hende at han tror han er så dårlig i senga at han er villig til å la seg cuckes kun for din skyld! Har du spurt han om det? For hvis dette er tilfellet bør du ikke fortsette med cuckingen, han vil jo bli helt ødelagt før eller siden.

"Nå er en ny dag, og typen behandler meg veldig rart. Han spør meg hele tiden om kompisen var bedre og sier at eg ikke må bli alt for forelsket osv.. og det er ganske slitsomt.. han nekter å ha sex med meg nå, og sier ikke at han elsker meg først lengre. Han ser på meg med andre øyner"
Sist endret av pappabetaler; 24. mars 2017 kl. 04:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.