View Single Post
Trådstarter
4
Jeg føler det er viktig å få frem at typen min er en person som jeg respekterer mer enn noen andre. Han er en tømrer, og han er ikke en svak tøffel. Jeg er ikke sammen han for penger eller noe slikt tull. Jeg tjener mer enn han og vi har delt økonomi. Så den idiotiske tankegangen med at "Alpha fucks, beta bucks" stemmer ikke i det hele, og jeg synes det er forstyrrende at folk hopper til slike konklusjoner ut i fra hva vi gjør i sengen. Dette er en mann som jeg forguder. Dette er en mann som jeg elsker. Han lot noen andre knulle damen sin, ja, men hvor mange menn hadde egentlig tørt det? hadde ikke de fleste vært redd for at damen skulle falle for den andre i forveien? Han var ikke det. Han stupte i noe som han aldri hadde vært med på før, og i mine øyner har han større baller enn noen andre jeg kjenner.

Jeg og kompisen hans har ikke gjort noe mer, men typen vil at vi skal det. Jeg føler bare at jeg må forklare situasjonen til han og det faktumet at typen min vett om det. Typen er normale seg igjen og vi har det faktisk bedre enn før. Vi har snakket mye sammen og fått frem alt vi følte å snakke om etter alt som har skjedd. Kompisen hans er veldig nervøs rundt typen (som er forståelig), og har trukket seg vekk fra meg. Som er en av grunnene til at jeg ikke har kunnet snakke med han.