View Single Post
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Det er ikke rart at TS har null respekt for kjæresten sin når han ikke har det selv engang, ærlig talt...
Vis hele sitatet...
TS har aldri sagt at hun ikke har respekt for kjæresten sin. Og poenget mitt var at jenter kan like menn som er "svakere" enn seg selv. Er ikke alle jenter som vil bli reddet av en sterk mannemann. (ikke at jeg sier at denne kjæresten er svakere)

Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
en ting som gjelder, kommunikasjon.
Vis hele sitatet...
Enig!
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Jeg har nå snakket med typen en god stund. Han forklarte til meg at han ikke var sur pga sexen eller det at dette var kompisen. Han ville bare at det skulle utvikle seg til en trekant mot slutten, men det sa jo han ikke ifra om. Han sier at han vil fortsette slik han og, men han vil ikke ha seg med en annen jente. (Jeg er bi så begge kjønn passer fint for meg). Jeg skal og snakke med kompisen i dag, og få avklart ting.
Vis hele sitatet...
Bra, og sorry viss jeg virket krass. Det høres ut som du tar tak i ting.
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Jeg føler det er viktig å få frem at jeg ikke er noe romantisk interessert i kompisen hans. Ja, vi er seksuelt tiltrukket til hverandre, men det er ikke en person jeg kommer til å forelske meg i.
Vis hele sitatet...
Skjønner, for når du sier at skammen forsvinner rundt denne nye typen var det et rødt flagg for meg.
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Jeg forstår og at flere mener at jeg har gjort en feil, og jeg sier ikke imot på det. Hovedproblemet føler jeg har vært for dårlig kommunikasjon.
Vis hele sitatet...
Vi gjør alle feil, og jeg tror at om du håndterer dette med ærlighet, så er det mange muligheter.
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Når man har vært sammen i mange år så er det normalt å ville krydre litt opp i sexlivet, og da gjør man ofte ting som kan være vanskelig og forvirrende for begge. Det er helt naturlig.
Vis hele sitatet...
Jeg tror om dere er alle åpne og ærlige kan dette bli veldig bra. Så lenge ingen føler seg truet. Så kan det faktisk hjelpe litt for å lette på trykket, og få deg og typen til å komme nærmere.
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Selvom han kanskje ikke er mannemann i alle sine øyner, så er han det for meg og jeg hadde ikke byttet han ut i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Bra. Typen din høres ikke feil ut. dere trenger bare å komme tilbake på rett spor. Om han liker å se deg knulle andre menn gjør han ikke til en tøffel. Så lenge dere ikke begynner å lyve, og lure hverandre.

Jeg ønsker deg lykke til, og fortell han at du lett blir forvirret og at du trenger litt hjelp. Nurse Betty er også ganske smart, så henne burde du høre på.