View Single Post
Jeg og kjæresten har alltid likt å utforske nye ting. De siste 2 årene har han hatt en stor fantasi om å bli cuckoldet,men jeg var veldig usikker på om jeg ville dette.

For noen uker siden kom ene kompisen hans på besøk for han skulle overnatte her. Vi ble brisene og lå alle tre i sengen og så på serie. Typen sovnet ganske fort, så vi endte opp med å sitte å se videre. Vi sa ikkje så mye til hverandre, men plutselig holdt vi hender og strøk på armene til hverandre.. vi sovnet slik, og jeg voknet opp neste morning i armene hans. Jeg trakk meg med en gang vekk og la meg bort til typen sin side i stede.

Jeg fortalte dette selvfølgelig til typen med en gang vi var alene, og han reagerte med at jeg skulle ha sex med han sånn at fantasien ble oppfylt. Han var veldig glad for dette,men jeg var fremdeles ikke sikker. Den kvelden drakk vi ikke, men selvom typen var våken så begynte han å "kile" meg på armen. Typen latet som at han sovnet. Og kompisen hans begynte å stryke mer på meg, og eg på han. Jeg begynte å stryke han på bokseren, og før jeg visste ordet av det så lå jeg der og sugde han. Alt skjedde så plutselig, og det virket så naturlig...

Dagen etterpå sugde jeg han igjen.. flere ganger. Typen visste om alt dette og elsket det. Og det gjorde jeg også. Kvelden etter sovnet typen og vi fortsatte som vi pleide. Bare denne gangen hadde vi sex. Typen voknet og så på, men latet som han sov.

Nå er en ny dag, og typen behandler meg veldig rart. Han spør meg hele tiden om kompisen var bedre og sier at eg ikke må bli alt for forelsket osv.. og det er ganske slitsomt.. han nekter å ha sex med meg nå, og sier ikke at han elsker meg først lengre. Han ser på meg med andre øyner og jeg går rundt med ekstremt mye skam.. men når kompisen hans er der så forsvinner denne skammen seg litt..

Kompisen hans og jeg har aldri snakket med hverandre om det vi har gjort, det har virkelig bare skjedd. Det er og en av tingene som freaker meg ut.. hvordan kan det føle slikt som dette? Jeg vil heller ikke at det skal stoppe..
Jeg er så forvirret..

Hva kan jeg gjøre? Og hva ville dere gjort?