View Single Post
Sitat av steinarr Vis innlegg
Postene dine indikerer for meg indikerer at du er en selværklert cannabis ekspert som sluker rått alt du kommer over av pro cannabis materiale.
Samtidig som du ignorer alt som den andre siden kommer med.
Blir litt som å lese bibelen tolk den som du vil.

Av personlig erfaring vet jeg avhengighetspotenisialet til cannabis og har mange kamerater som også har førstehåndserfaring med problematikken.
Det er ikke snakk om å slutte å spise sjokolade.
Har ikke noe med, hva var det du skrev igjen, "synergisk effekt med cannabis/alkohol", hva nå enn det er..?
Skaff deg litt mer personlig erfaring med stoffet å hvordan det påvirker deg og de rundt deg før du uttaler deg.


Å prate ned om andre menneskers problemer med cannabis syntes jeg du skal finne deg selv for god for.



tror ikke det er selve cannabisen som gjør atte folk begynner med andre rusmiddler hvis det er det du mener, men det er det miljøet man oppkaller når man skal ha seg en røykings. når dealeren tilbyr masse annen dritt som man ikke er på jakt etter, så sitter man med annen dritt i fanget fordi man ikke klarer å si nei.
Vis hele sitatet...
Det er jeg helt enig i.
Poenget mitt er at den ukritiske bruken av cannabis fører til misbruk av stoffet, noe som igjen fører til økt motstand mot legalisering.

Hadde folk bare vist litt mer om potenisialet til stoffet og vært såpass voksne at de ikke hadde slukt rått alt pro cannabis informasjon på nettet, men heller vært en tanke mer kildekritiske.[/quote]

menne hvor skal folk få slik informasjon om cannabis på skolen? der er det jo nesten bare skremmsels propaganda.
tar du ett trekk er du hekta på cannabis, og så går du over til heroin.

ikke rart folk tar til seg info på slike forumer som freak, fordi det ikke blir bare satt preg av de negative tingene om cannabis men også de gode sidene. da er det enkelt å komme seg til ett misbruk

kan tenke meg når du var yngre så hadde du sikkert ett cannabis misbruk du også de fleste som røyker cannabis har nok vært der selv.

skal ikke si atte jeg ikke har vært der selv.

men med sunn fornuft kommer man langt med