View Single Post
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Jeg lurer litt, alle de selvutnevnte hasj-ekspertene jeg kjenner maser så sykt om hvor ufarlig hasj er. Hvor mye verre alkohol er, alkohol er jo avhengighetsskapende, mens hasj er ikke avhengighetsskapende i den sammenheng. Men den psykiske avhengigheten av hasj er for meg mye større enn den fysiske(?) avhengigheten jeg har til alkohol.

Jeg drikker meg brisen/godfull så og si hver helg, men når jeg en helg dropper det og istedenfor sitter hjemme med en film savner jeg absolutt ikke alkoholrusen. Det jeg savner er å være ute, og møte jenter osv. Ikke rusen. Mens jeg kanskje røyker en bønne et par helger i måneden. Men jeg tenker veldig ofte på; hvor deilig hadde det ikke vært med en god joint nå. Hvorfor er det sånn? Hva gjør hasj så veldig psykiskavhengighetsskapende. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan si at alkohol er verre enn hasj, hadde ikke jeg bodd hjemme, men på hybel er jeg sikker på at jeg hadde røyka hver eneste dag. Det er skremmende! har aldri falt meg inn å ta meg noen pils på en hverdag!
Vis hele sitatet...
Er nok fordi med alkohol så må du tåle din egen dumskap neste dag, mens hasjen er snillere, og lurer deg. "Bare ta det chill i kveld, røyk meg og kos deg, blir ikke noe stress på skolen imorra", sier den. Så går det i en ond sirkel til du enten er tom for tjall eller penger.

Er hvertfall sånn for meg :P Kjøper en femmer og røyker sånn annenhver dag til det er slutt. Så venter jeg noen måneder før jeg gjør det samme

Det beste er nok å holde all rus til helger, og helst ikke mer enn 1 helg i ny og ne.
Sist endret av Revbatim; 17. september 2010 kl. 15:11.