View Single Post
Heisann,

Jeg er veldig i tvil på om jeg skal tørre å ta lsd igjen, har en del erfaring fra før, kanskje en 25-30 turer totalt. Jeg er ikke redd for å "skade" den mentale delen av meg, skepsisen sitter i det fysiske.

Nesten hver eneste gang har jeg fått symptomer på HPPD, dette oppstår som regel etter 24-30t etter inntak. For noen år tilbake hadde jeg en forferdelig opplevelse med enten DOB/25x, det var som om synet mitt "blitza" ca hver 10. sekund, dette varte i 2 mnder før det gå seg. Har store problem med søvn og dette hjalp ikke akkurat på problemet.

Uansett, har nå fått tilbud på lsd fra en sikker kilde, orker ikke styret med å bestille fra dn, og i min krets er det sjeldent å kommer over dette.

Hvorfor ta sjangsen? Selve opplevelsen er fantastisk, jeg reagerer veldig sterkt på denne substansen, dykker dypere enn noen jeg kjenner, kommer meg videre, lenger ut hver gang. Hoved grunnen er tiden etter, denne unike følelsen av en transmutasjon, fullstendig reformasjon av sinnet.

Gelmte å legge til at jeg står på 90mg Tolvon/døgn, jeg synes infoen om dette preparatet er dårlig, men ser det er påvist påvirkning på 5-HT systemet, usikker på hvilke reseptor.

Skal også sier at før hver trip har jeg drukket for å ta edgen litt av, kanskje droppe dette neste gang? Er snakk om 3-4 pils
Sist endret av Ellipsis; 29. juni 2017 kl. 10:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.