View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Ved en falsk annonse så oppfordrer dem heller ikke. Dem gir et falskt tilbud. Som ingen tvinger (etter det jeg vet) noen å ringe.

Men hvis en polititjenestemann begynner å overtale noen å kjøpe sex men han eller henne, så er selvsagt situasjonen en helt annen.
Vis hele sitatet...
Det har ingenting å si. La oss si at jeg aldri noensinne ble å kjøpe meg en eskorte fra nett, det ble rett og slett ikke å skje. Men så var det én annonse som var såpass fristende at jeg rett og slett ikke klarte å ikke gjøre det. Hadde det ikke vært for den annonsen så hadde jeg aldri gjort det, og den var politiet sin.

Og derfor har ikke politiet lov til å oppfordre til kriminalitet på noen som helst måte i Norge. De som påstår at politiet har falske profiler på eskortesider må henvise til kilder, for det er rett og slett ikke sant. Hadde de hatt det så hadde det ikke holdt i retten heller, så det har null effekt for de.

Noen som er flink på lovdata som kan backe meg opp her? Jeg forstår null av den siden der. Jeg er 100% sikker på at dette er sant men skulle gjerne hatt noen kilder.