View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er ikke noe galt i å være bi, jeg kjenner kriminelle som er både homo og bi. Og det er garantert flere kriminelle jeg kjenner som er det men som ikke går rundt å reklamerer med det. For legning eller sexliv er jo ikke noe man går å reklamerer med. Ville vært jævla rart om alle hetero skulle stikke inn i samtalen yo jeg er hetero da/ ja heterofile som meg/ hadde digg heterosex i går ass... Ingen som gjør kriminelle ting med deg bryr seg om hva du gjør på privaten og man skal også holde privatlivet sitt skjerma fra kriminelle folk og holde business til business.

Ikke skam deg for å like menn, er mange fler enn du tror som gjør det, men det er ikke noens business hvem du tiltrekkes av. Seff kan du snakke med nærmeste venner om det om du syns det er uvant eller noe, eller fortelle de nærmeste venna dine om at du skal på date med en fyr osv. Men akuratt som med heterofolk så er det ikke sånn vi går å sier til hvem som helst uansett, og ja desverre fins det noen homofobe i kriminelle miljøer hvor mange er opptatt av å være macho og har såkalt toxic masculinty hvor bare deres eget bilde av "en mann" er "en ekte mann" så drit i de.