View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Er det så enkelt altså? Noen som har testet dette? Og hvor kan man skaffe MSG?

Hva skjer når en har kobber i gjæringskaret? Og hva er oppgaven til MSG? Trenger det inn med teskje da jeg var syk den dagen vi lærte kjemi.

Denne oppskriften er jo ikke veldig ulik det en bruker til sats eller ølbrygging.
En velger seg korrkt gjær for oppgaven. Søtstoffer kan komme fra korn til øl eller sukker til sats. Eneste forskjellen her er jo kobberet og denne MSG.

Noen som kan forklare dette for en helt vanlig mann?

Skal man koke kjelen tørr slik at man har rent pulver igjen? Må vel nesten det for å kunne beregne styrken når en skal blande ut med vann igjen?
Vis hele sitatet...
Jeg tester det as we speak. Det er ferdig rundt 25. Januar, da kan jeg gi en tripprapport. MSG kan du kjøpe i typiske innvandrersjapper, eller Asiatiske butikker. Merket jeg kjøpte var merket som "Asian Salt".

Kobberet provoserer gjæren til å lage mer fussel (ie naGHB). MSG blir brutt opp til naGHB, ammoniakk, co2, og vann. Ammoniakken blir spist opp av gjæren.

Ehlrich som oppfant gjæring av amminosyrer kan sikkert forklare det, men han er død.

Du vil få en ikke helt pulveraktig, men en klissete gugge. naGHB holder vann godt, så det er tilnærmet umulig å fjerne vannet (uten vakum el). Av 300 gram MSG får du maks 180 gram naGHB. Sånn kan du beregne styrken.

Sitat av gammahydro Vis innlegg
GHB er vel det stoffet nå til dags som er mest farlig vil jeg tro.. Selv garva heroinister på plate skyr unna!
Vis hele sitatet...
Garva heroinister på plata spiser heller ikke grønnsaker, de trener ikke og de spiser feil. Betyr det at grønnsaker, trening og sunt kosthold ikke er sunt?

De røyker, betyr det at røyking er sunt?

Jeg ville ikke brukt rusmisbrukere som rådgivere for rusbruk, spessielt ikke for annen rusbruk enn de driver med. GHB finnes naturlig i kroppen, det brytes ned til CO2 og vann. Det er en viss fare for overdose, ved at du sovner og så spyr og kveles i ditt egent spy. Men det finnes veldig få rusmiddler som ikke har potensiale til å drepe deg hvis du bruker det feil. Hvis du drikker deg drita og så kjører bil, så kan du dø. Hvis du drikker dobbelt så mye som du (jeg?) bruker, så dør du.

GHB har også til en viss grad avhengighetspotensiale, men hvilket rusmiddel har ikke det?