View Single Post
Åh..Hallo.. Må bare fortelle det sykeste...

I dag for ikke såå mange timene siden.. Fikk jeg en venninne av meg som aldri har røyke hasj før til å prøve grønnt..
Jeg har røyka mye før og ser på seg selv som litt erfaren selv om jeg selv akkurat har blitt myndig..
Følte liksom at det hadde vært koselig å dele den kosen med en digg hasj rus med henne.. Hun har egentlig alltid vært skeptisk liksom.. men fikk overtalt henne da:P

Hun var jo slevfølgelig veldig spent da... Også begynner vi å røyke.. Den grønne vi hadde luktet veldig sterkt og var visst kjempe sterk. Så jeg er litt spent... Selv har jeg ikke røyket på en mnd.. som ergentlig er ganske lenge fordi jeg akkuart har hatt en oprasjon.. så jeg regnet med at jeg kom til å bli ganske fjern.. he he.. Jo i alle fall så begynner vi å trekke, så smaker jeg at det smaker salvie ikke sant... Fordi vi har røyka en del x15ekstarkt på den.. Men tenker liksom ikke noe mer på det.. Jeg blir fjern.. det blir samboren min også som også er med... Men venninne min merker ingenting.. Så vi ber henne trekke mer.. og holde det lengre inne.. Det går kanskje 5-10min, men hun er liksom helt normal..

Så ser vi noe på tven som er ganske morrsomt.. så får hun skikklig lættis... så driver kjæresten min å gjør noen sånne rare grimaser til henne...
Også PLUTSELIG!!! kLIKKER det helt for henne.. Merker jeg nesten begynner å sjelve bare av å skrive om det liksom.. Hun blir drit redd for samboeren min.. og er helt vill ut i øynene og ber meg få han til å slutte.. han slutter og skjønner at noe er galt.. Hun blir bare mer og mer redd... Så klikker hun enda mer... rister osv... så prøver henne å drikke vann.. så heller henne hele glasset over seg... Begynner å skrike.. tar hele vasen med blomster som står på bordet å kaster i veggen.. kaster allt av kopper og glas ut i rommet.. skriker mer.. og samborern min må bare stikke ut av leiligheten... Han ble jo livredd.. Det ble jeg og as... fy faen... Hun klyper meg helt sykt i armen.. hun er egentlig ikke spes sterk liksom.. men hun klemmer med krefter hun aldri har hatt før.. hun er helt kald og kald-svetter med puls på 1000...

Hun spørr om hun noen gang blir bra.. Jeg sier: jo da, slapp av selvfølgelig og smiler.. men hun merker at jeg sjelver som faen... Hun legger seg på fanget mitt og og sier at dette kommer aldri til å bli bra... Jeg tenker.. Dettte er en syk bad trip på salvie... fordi den er så psykidellisk.. Hun ligger å holder rundt meg... Samboeren min kommer inn å spørr om det går bra... Jeg som selv egentlig var driitfjern hadde fått super noia.. jeg visste at hun sellv ville dø(prøve å ta livet sitt) hun sa også at hun prøvde å ta vasen for å ta livet sitt fordi hun ikke ville ha det sånn.. jeg tenkte bare,, er jeg sterk nok hvis hun løper bort til knivene.. Fy faen jeg var redd as...

Jo så samboren min kommer inn og spørr hvordan det går... Jeg gir han det kaldeste blikket av nød jeg kan.. Jeg prøver å mine til han sånn at venninen min ikke hører det... : RING PAPPA.. RING!!!!! Faren min er psykiatrisk overlege på dikemark. og han er den eneste jeg kan tenke meg kan hjelpe meg nå... Samboeren min ringer pappa.. men pappa sier at det ikker stort mye å gjøre.. bare spise, drikke, trekke frisk lyft.. Pappa sier også at hvis hun blir værre burde vi legge henne inn på Blakstad over natten. Så Samboeren min kommer inn og sier det..(Men ikke det med innleggelse) Venninen min blir kjempe redd for pappa da.. så jeg prøver å hviske det til samborern min... be han komme.. be han komme nå.. Fordi jeg måtte ha hjelp!! Tror han må ha sett at jeg nesten begynnte å grine liksom..

JO UANSETT helvete fortsetter... Også pluttselig så begynner henne og le... Og bare hæ? Hva faen har skjedd.. (typisk salvia tripp tedens) Hun ber samboren min komme inn og ber om unnskyldning og sier hun føler seg teit osv.. Det varer kanskje 7min.. jeg tror ikke på at hun er normal i førsten fordi jeg var så redd selv.. Men skjønner etterhvert at hun er ganske normal.. Vi begynner å snakke om det sammen alle 3... så forteller hun hva henne følte: Hun forteller at hun følte at hun ble gal og måtte legges inn, og at hun hadde det helt jæveig hun ble helt gal og ingen kunne hjelpe henne... tiden gikk og hun hadde blitt 60 år og sått fortsatt i leiligheten min... hun føler så at hun begynner å dø og at det er det desidert værrste hun har vært med på noen gang i hele sitt liv.. hun følte t det aldri ble over Ja.. det er da hun forteller igejn at hun ville drepe seg selv med vasen for å komme ut av jævelskapet... Hun er helt satt ut når hun begynner å sette ord på det...

Så begynner vi å snakke om hvorfor det skjedde.. så beskrev samboren min hva det startet med.. SÅ!!!! Ja gjett.. jo hun begynner på samme trippen... Blir drit redd samboeren min IGJEN!!!

Jeg tenker bare... Denne gangen har jeg ikke like flaks as.. Hun legger seg på fanget mitt igjen å tviholder rundt meg og forteller med panik i stemmen at hun er liv redd... Jeg sjelver helt sykt.. Akkurat som at jeg har en sykdom eller noe as... Rykker i helekroppen min.. prøver å få det til å slutte liksom.. men det går bare ikke.. desto mer jeg prøver desto mer sjelver jeg.. Venninnen min sier: Hvorfor sjelver du?? Jeg blir redd... du er redd for meg! Jeg bare: neida jenta mi.. hehe=) HOLDTE PÅ Å DØ!

Så kommer pappa liksom.. Yes da.. Det første jeg hører han gjør når han kommer inn i leiligheten er å smake på luften.. Leligheten er spekka med hasjrøyk.. Han ser jo mekk på bordet.. og bongen og hele greia.. Jeg føler meg som en råtten metemark som har fått han til å komme. Men jeg følte at jeg måtte det.. Han sitter der da.. prøver å snakke... jeg forklarer at jeg tror det er en salvia trip hun har og forklarer hva jeg tror henne føler.. Det var smart vettu.. for da blir henne jo redd igjen... Etter 20min får jeg lov av venninnen min å gå ut og forklare pappa situasjonen.. Jeg forteller Pappa at henne er helt vill og at jeg trenger hjelp til å holde henne hvis hun klikker igjen og da klikker værre... Pappa er ikke akkuart fornøyd da.. kan du skjønne... fy faen jeg føle meg råtten.. Føler egentlig at jeg synter her.. Er veldig mye meg meg meg her.. he he Det er faktsik venninnen min som hadde det værrst men.. Huff.. Jo pappa blir en time.. Han mener hun bare vil bli bedre nå... Hun blir veldig redd når pappa sier: ja.. nå har det gått en time. Venninnen min føler nå at tiden går for fort og at livet hennes går fra henne... Eks kjæresten hennes kommer å henter henne og kjører henne hjem så de kan spise og komme seg litt vekk.. Jeg ringer henne en time senere hun forteller meg da at hun føler seg bedre og gjerne vil snakke om det.. men da senere.. kanskje om 2 dager eller no.. sånn at hun kan få det litt på avstand.

Snakket med samboeren min om det etterpå.. Han forteller meg da at han også synes det var drit ekkelt og at han når han var fjern og og lagde de grimasene til Venninnen min følte et trang for å drepe sjelen hennes.. Det høres bare helt dust ut.. Men det var ekkelt fo det var sikkert derfor hun ble så redd at.. Han lagde sånne slemme grimaser sånn.. jeg skal drepe deg opplegg.. Dette så ikke jeg der og da når det skjedde.. Men det er sykt da.. Han følte en skikkelig trang til å drepe sjelen hennes.. Blæ... Ekkel kveld... Håper jeg får sove.. Håper venninnen min har det bra as..

Jo så grunnen for at jeg legger dette her er fordi jeg snakket med en av kompisene mine som jeg har røyka mye med. vi snakket mye om dette og hva det kunne være.. Han mener at det er umulig at det kommer av den gammle salviaen som er røyket på den før og hun ikke kan tåle grønnt... Jeg aner ikke.. ja det er jo ganske umulig..Men det høres jo veldig ut som en salvia bad trip.. er dere ikke enig.. Har ikke personelig hatt en selv.. Men samboeren min har det.. Han løp ut i skogen med gønner for å få slutt på tripen og livet.. Han klarte seg heldigvis!! Det er også en syk historie men nå må jeg slutte å skrive as...