View Single Post
Sitat av barebare Vis innlegg
So what?
Det er vell ingen som bryr seg om hvilke moralske meninger dere måtte ha om saken. Dette vet TS fra før, som han allerede har sagt.

Jeg leser tråder som dette for at jeg syns det er interessant, men jeg er så møkka lei av å sitte å lese stereotypiske moralprekner istedet for nyttige og informative svar. Gang etter gang føler noen for å moralisere selv om trådstarter starter posten med at han vil ha seg frabedt moralske pekefingre.

Hva er bakgrunnen for denne trangen til å fortelle folk hva som er rett og galt selv om folk allerede har sagt at de vet at de har gjort en feil?
Vis hele sitatet...
Vel... Det er ikke så rart da TS oppretter en tråd om noe de fleste frykter å møte på veien, men ønsker heller å spekulere i saker som hvor mye promille "noen smuler heroin" vil vise på prøve, eller om han er innenfor promillegrensen. Hvis politiet veit at han har et gjentagende forbruk av narkotika kan dette i seg selv være nok til at han mister lappen, selv om han var "under promillegrensen".

Sitat av Delus1onal Vis innlegg
Joda, greit nok. Forståelig at ingen ønsker det. Mener uansett at det skal eksistere noen retningslinjer her inne som sier at en skal holde seg til TSs tema, men der kan det jo være jeg bommer helt. Tror kategorien for tråden er korrekt, hvertfall.

Uansett, det er spekulasjoner jeg er på utkikk etter.
Vis hele sitatet...
Hva skal du med spekulasjoner rundt det? Du greier det fint selv, enten går det akkurat, eller så er du akkurat over grensen og risikerer å få bot for å kjøre etter å ha tatt trekk av heroin.

Det med at "TS lager retningslinjer" har jeg også lurt på, og nå veit jeg svaret.

Ja, du kan gjerne gi noen retningslinjer, men vi andre trenger visst ikke forholde oss til det... Så vi bomma helt.