View Single Post
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Fått ny strømmåler i det siste? Vært mye i media om at de nye strømmålerene er mye mer nøyaktig enn de gamle, så folk ender opp med å betale mer enn de gjorde med de gamle målerene, selv om bruken ikke har forandret seg.
Vis hele sitatet...
Nei er fortsatt den gamle typen.

Sitat av Compressor Vis innlegg
Sikker på at du ikke har fått nettleie og strøm på samme regning? Bor i Moss selv og har hatt det samme problemet hvor brått var det en dobling av forbruk på faktura men viste seg at det var Pga nettleie og strøm ble slått sammen
Vis hele sitatet...
Det er jeg klar over, Prisen på strøm + nettleie denne mnd var på 1900kr. Som var overaskende mye kontra forrige mnd. så jeg sjekke hvor mye KW som er brukt og da så jeg at jeg hadde brukt dobbelt så mye enn forrige mnd og nesten 2,5 ganger mer enn samme perioden i fjor.

Sitat av Compressor Vis innlegg
Sikker på at du ikke har fått nettleie og strøm på samme regning? Bor i Moss selv og har hatt det samme problemet hvor brått var det en dobling av forbruk på faktura men viste seg at det var Pga nettleie og strøm ble slått sammen
Vis hele sitatet...
Trur dem begynte med det før jul en gang noe som i for seg selv er ganske greit

Dette har vært forbruket mitt de siste 5 mnd:

01.10 - 01.11: 845
01.11 - 01.12: 991
01.12 - 01.01: 1060
01.01 - 01.02: 1147
01.02 - 01.03: 2216

Perioden 01.02 - 01.03 2016 var forbruket 886 kw
Sist endret av Uklar; 21. mars 2017 kl. 23:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.