View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg trodde pick-up/The game-miljøet var dødd ut, men der tok jeg visst feil. Godevibber ordlegger seg litt annerledes enn andre sjekke-"guruer" gjorde før i tiden men det er egentlig ingen forskjell.
Vis hele sitatet...
Pickup miljøet er langt fra død, med tanke på hvor mye penger det kretser i den industrien.

Jeg liker egentlig ikke mye av den lingoen som visse grupper i sjekkemiljøet fremdeles bruker, måten visse folk prøver å fremstå på og all den unødvendige "teorien" som de kommer på med. Jenter er ikke så vanskelige å forstå seg på som mange tror. Misliker også at pickup industrien har blitt et svær business som skal melke unge, uerfarne og naive gutter som ikke klarer å beherske sosiale settinger. Men hvis man klarer å skille søppel fra gode råd, så kan det være gull verdt.

Slik jeg ser det, så handler jo egentlig om å være en MANN og være den beste versjonen av deg selv. Å være sosialt kalibrert, å ikke være redd for å gå etter det du vil og å være ærlig med jenter om dine intensjoner.

Det sies at Game er lik over alt, men stilene er ulike. Man må rett og slett finne seg selv. Og det kan man ikke gjøre uten å gå ut edru, både på dagen og kvelden, sjekke opp jenter og bli avvist, prøve igjen, bli avvist, analysere, endre på noen ting, prøve igjen. De som er i Game vil skjønne hva jeg snakker om.
Sist endret av fyrsteledd; 19. januar 2020 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.