View Single Post
Kilgore's Avatar
Trådstarter
47
Sitat av Bearass Vis innlegg
Det høres ut som om du har fått en mild dose. Ellers tror jeg ikke det har noe å si at soppen er blandet ut i sjokolade, dette er ikke så uvanlig, og enkelte mener til og med at sjokolade skal skape synergi med psilocybin. Men kan hende at soppen var lite potent, eller at en eller annen ukjent faktor dempa virkning.

For å pirke litt på settinga, så ville jeg ikke sittet på balkongen og prata løst og fast før en session mens det nippes til vin.(vin ei heller etterpå, da dette kan ødelegge afterglowen i ettertid). Tripping i terapeutisk øyemed skal ikke være en koselig skravlekveld (les oppmerksomhet innover og ikke utover), men etter du har landa kan det åpnes for den gode samtale (bare kutt ut vin neste gang). Ellers er det er med lukkede øyne at du får en dypere opplevelse med soppen. Om du i tillegg kan en form for meditasjon vil dette ta deg enda dypere. Du hadde garantert hatt en noe dypere opplevelse om du hadde ligget m lukkede øyne og hørt på musikk.

Hadde du hatt en sterk nok dose hadde du nok uansett automatisk lukket øynene, blitt innadvendt og fått en kommunikasjon med soppen, så ikke at det er noe særlig galt i settinga til en såpass mild opplevelse.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill, Bearass! Ja, det kan hende det ble litt mye prating, men praten stilna da jeg fikk det lille av virkning, forsåvidt. Selv drakk jeg ikke en dråpe vin før det hadde gått fire, fem timer, men venninna mi nippa litt før det.
Jeg satt en stund med øya lukka, men jeg følte heller jeg ville se på skyene.

Jeg har dessverre aldri vært noe god på å meditere. Jeg har sågar gått på et, etter sigende meget bra, kurs, men no cigar. Det nærmeste jeg kommer meditasjon er musikk og strikking.

Jeg lurer mer og mer på å teste å ta de to siste sjokoladekonfektene for å dobbelsjekke også, hjemme i senga med musikk på øra, og mannen på speeddial. Vi får se!

Er fem dager innafor, eller bør det går minst en uke?
Sist endret av Kilgore; 16. juli 2020 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.