View Single Post
Kilgore's Avatar
Trådstarter
47
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Husker jeg kjøpte sopp som kom som toblerone, det må være den svakeste soppen jeg har vært borti eller så var mengden pr sjokolade blank løgn. Jeg har dyrket endel sopp, og alt etter forholdene så varierer styrken på soppen.

Hva cubensis angår må jeg i alle fall opp i 3,5 gram om den er okei og 4 gram om den er noe svak.

Dessuten, og nå får alle bare klage til krampa tar dem, men om du er ute etter en virkelig opplevelse på sopp så er litt av poenget å bli tatt på senga.

Jeg har hatt 2 virkelig livsendrede opplevelser. Den første på 6,5 gram flein og den andre på 5 gram flein. Begge gangene har virkeligheten som jeg kjenner den blitt borte og det var til tider i selve trippen hvor jeg virkelig hadde en kamp med meg selv, men jeg jobbet meg igjennom de og kom ut på andre sida som et gjenfødt menneske.

Så dette er ikke en oppfordring til noe, men skal du ha opplevelsen så vil det koste og skal du kjenne på den såkalte psykedeliske verdenen så vil virkeligheten briste rundt deg, men hey det er mine 2 øre.

Neiharrusett, det er jo snart høst, så beleilig da
Vis hele sitatet...
Det er ordentlige folk jeg har fått dem av, men jeg begynner å stusse litt på om jeg fikk rett dosering?! Eller om jeg rett og slett er så svimete at jeg har misforstått noe. Det skal jeg uansett finne ut av.
Jeg ønsker meg jo en effekt, men tror det er greit å kjenne litt på vannet først før jeg eventuelt tar den ut, jeg har det jo ikke travelt sånn sett. Med det sagt har jeg jo lest en haug med triprapporter både her og på Shroomery og Reddit, og det virker som om det er litt diverse hva som tipper folk over. Men jeg tenker jeg prøver tre gram på rappen neste gang, og heller ren/lemontek i stedet.
Å finne noe flein er jo drømmen, da! Vi har fått tips om et par steder, og det er vel ikke lenge til de popper opp.
Sist endret av Kilgore; 15. juli 2020 kl. 19:57.