View Single Post
Sitat av funksjon Vis innlegg
Vel, jeg tror dere undervurderer en eventuell høyt intelligent og steinrik gjerningsmann. Han vet sikkert også godt hvor ofte gjerningsmann er en del av familie, i tillegg til at han enkelt kan kjøpe seg tilgang til sikkerhetsrådgivere som sitter på mer kompetanse enn dette forumet samlet.
Vis hele sitatet...
Jeg ser ingen innlegg som undervurderer Tom Hagen. Ja, det er fullt av synsing, spekulasjoner og teorier. Ikke så merkelig med tanke på mediedekningen. Burde heller ikke være overraskende at mange har gjort seg opp en mening.

Egentlig skjønner jeg ikke hva du forsøker å diskutere! For meg fremstår det som du ønsker å rakke ned på forumet og dets brukere, samtidig som du plasserer Tom Hagen på en pidestall fordi han har hatt økonomisk suksess.

Mitt poeng er kun at det er svært vanskelig å leve i en løgn under en nitidig granskning.

Man stiller nok litt annerledes som kriminell når man har lovlig formue i milliardklassen
Vis hele sitatet...
Akkurat på det punktet er det nok ikke en eneste freaker som mener noe annet. Loven er ikke lik for alle.