View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg prøvde CBD olje for litt forskjellig, men mye pga angst. Problemet var at det var fuckings THC i den jævla olja som var kjøpt i Danmark (Copenhagen Beauty Drops) og som mange vet så er THC kjent for å gjøre angst 100 ganger verre. Det hjalp med andre ord ekstremt lite, og gjorde at jeg gikk fra mild angst til å høre stemmer bak veggene.

1/10 would not repeat. I samråd med lege og rent virkemiddel kunne jeg prøvd, men sånn som det er i dag så aner man virkelig ikke hva slags skvip man får i seg. Kjøper man CBD olje så skal man faen ikke bli så skev at man hallusinerer og har panikkangst. Hadde jeg hatt schizofreni så hadde det vært totalt krise.
Vis hele sitatet...
Hvor mye THC kontra CBD var det i denne? Jeg tar CBD også mye grunnet angst og uro, og synes det hjelper en god del. Jeg bruker en såkalt ‘full spectrum cbd oil’ og selvom det ikke står noe om THC innhold så tror jeg det er noen få desimaler. Så lenge det er vesentlig mer CBD i produktet så kansellerer vel det ut de angstfremmende effektene av THC, så vidt meg bekjent?
Lest ved et par sammenhenger at om man overdoserer med for mange mg CBD pr dose eller ila. Dagen kan det virke mot sin hensikt. Hvor mange mg CBD tok du daglig da dette inntraff?