View Single Post
Mine påstander er fra personlig erfaring. Hadde mye energi som ung, ble tvangsdiagnosert av skole som 7åring, ble dyttet i meg masse medisinsk amfetamin... Noe som ikke hjalp annert en å gjør meg til en walking dead zombie uten matlyst. Hadde store problemer på skolen, gadd aldri noe, ble konstant sent ut av timen... Fikk heller ikke oppgaver eller å gjøre på når jeg ble sent ut av timen fra 1-7 klasse. Samme gjalt fra 8-10 klasse.

1mnd før jeg fylte 18år fikk jeg fjernet diagnosen etter å blitt vurdert på nytt av psykiatriker og sjefen hannes. Og begge 2 mente på å bli diagnosert med ADHD i en alder av 7 ikke ga noe tilstrekkeligt grunnlag på diagnosen.


Slet altid med mye energi noe som gjor at jeg startet med styrkeløft, klarer enda ikke å slite meg ut. Hadde store problemer med impuls kontrol, noe som ble bedre med alderen når man ble mer voksen...

Mens jeg ennå hadde ADHD diagnosen klarte jeg fremdeles å lære meg opp i alle fagene jeg aldri var til stede under på barne, ungdomskolen.... og jeg gikk ut av VGS med 5.1 i snitt.




Beklager på forhånd med dialekt, ønsker alle som har den innbilte diagnosen ADHD å få en ny vurdering hos psykiatriker og slutte å bruke det som en unskyldning på oppførselen din.