View Single Post
Sitat av Hemmelige Freak Vis innlegg
For ikke å prate om hvor mange som drikker seg ihjel, skader familien sin psykisk eller fysisk pga inntak av alkohol

Hoved spørsmålet i tråden her folkens: Hva skal til for å få dette opp til debatt? Jeg vil høre hva politikere har å si om dette, jeg vil høre hva FOLKET har å si til dette, og jeg vil frem for alt at FOLKET ikke skal lide pga uvitenhet eller urettferdighet!

Kort eksempel: Jeg og vennene mine burde få lov til å røyke, spise godteri og se film, uten å bli stempet som narkomane og få prikk på rullebladet!
Vis hele sitatet...
Debatten pågår, og det har den gjort en god stund. Den blusser gjerne opp med ujevne mellomrom om det skjer noe som får oppmerksomhet i media, jf. de nylige razziaene i Bergen, eller hvis noen setter det på dagsordenen på annet vis. Det er flere her som har kommet med gode forslag til hvordan man kan støtte saken eller skape debatt, så det er bare å sette i gang.
En ting du uansett burde gjøre er å skaffe deg noen gode argumenter for legalisering, for de du kommer med her har ingenting for seg.