View Single Post
100% Grønn
Hemmelige Freak's Avatar
Trådstarter
87
ja asså, jeg tror mye av problemet ligger i at det er såpass tabubelagt, folk tørr ikke å si meningen sin nettop fordi det er ulovlig.

Jeg mener først og fremst at det burde av kriminaliseres, slik at jeg og mine venner kan trygt sitte hjemme og spise potetgull og dip steine mens vi ser på en film sammen, uten at vi skal bli redde for at politiet kommer på døra.

Sammtidig burde det komme frem en slags legalisering. Vi må innse at forbudet ikke hjelper! Cannabis ER tilgjengelig pr idag under forbud, man FÅR tak i cannabis hvor som helst pr idag. Det er under forbudet at barn står i fare for tilgjenglighet, derimot hvis cannabis hadde vært å få kjøpt på feks polet under aldersgrense, ville det være mindre tilgjengelig for unge enn hva det er idag. For å ikke snakke om inntektene til Norge via avgifter.

Jeg er så lei av og bli stemplet som kriminell og narkoman, fordi jeg velger å heller nyte en naturlig plante, istedet for å gå på byen, drikke meg drita på sprit, og havne i bråk med andre eller politi.

Nå må vi gro ett par baller og si hva vi mener! Få det opp til debatt!