View Single Post
Hvis du fikk kun en mulighet til å lage det ultimate rusmiddel som var kombinert med andre rusmidler helt etter egne preferanser Det var ingen bivirkninger, ikke toleransestigning eller noe negativt og kun du hadde oppskriften. Varigheten kunne være opptil 30 timer eller justeres men bare ned.

Dette kan potensielt slå begge veier eller være en tråd for litt moro skyld så kan vi diskutere litt hva vår definisjon på den beste rusen som kunne eksistert og hvorfor den enkelte mener den komboen er best så mener en annen litt annerledes best så jeg ikke er blir eneste bidragsyteren. Kan jo hende

En ruseffekt kunne reduseres eller økes etter en liten tilsetningstoff. F.eks Kokain kan justeres enkelt ned/opp ved en liten tilsetning.

Du kunne lage 300 doser av et rusmiddel med opptil fem rustyper av det du måtte ønske eller 300 doser på to rusdmidler men kun kombinere to rustyper på begge?

Eksempel nr 1 kaller den Ferrari og inneholder: Kokain, MDMA, 2cb, amfetamin og rohypnol. Altså fem kombinasjoner.

Eksempel nr 2 kaller den Porche: Heroin og fentanyl.
og pille 2 for Tesla: MDMA og DMT. Så fire rusmidler kombinert på to rusmidler.

Si gjerne noe om begrunnelsen for valgene du tok!

Husk ingen begrensning mtp bivirkninger: Ingen overdose, abstinensen og avhengigheten fordufter med det samme alt er brukt opp.

Nå er de to eksemplene jeg la ut nettopp eksempler og nødvendigvis ikke hva jeg ville valgt.

Håper dette slår litt an og noen ser verdien av tråden. Ser litt an hvordan aktiviteten blir å ser om det skrives noe så legger jeg etter hvert ut en "magic pill" jeg selv ville laget.
Sist endret av Pentiax; 22. august 2018 kl. 01:50.