View Single Post
Hei.
Den lokale fabrikken i Lillesand har spydd ut diverse forurensning og skadelige avgasser i titalls år med minimal motstand (hjørnesteinsbedrift). De siste åra har det dog kommet mye motstand mot bedriftens forurensning. Det er kommet en egen klageportal hvor innbyggere kan klage på sjenerende lukt.

Problemet er at for å finne fram til denne klageportalen må man rote rundt på nettet og uoversiktlig sider.

Jeg tenkte at å lage en app med direkte link/shortcut til klageportalen vil gjøre det mye enklere for innbyggerne å lande inn klage. Tenkte dette var en smal sak å få til, men har ikke klart det ved hjelp av div app-makers etc sikkert jeg som bare er litt grønn på data.

Er det noen kloke IT hoder/nerder som kunne hjelper meg?

Link til side for klageportalen

Man må leite seg nedover på siden der for å finne link direkte til klageportal. Link direkte til klageportal

Jeg trenger altså bare et iconbilde og navn på app som kan hete noe sånn som St. gobain klageportal, og at man ved å laste ned appen får direkte link/shortcut til klageportal. I vår mobile verden er jeg sikker på att mange flere da vil klage.

Håper noen kan hjelpe!