View Single Post
Jeg har som tittelen sier ikke fått sovet i natt. Jeg har ei krukke med 30mg Ritalin (Kapsler med modifisert frisetting) og jeg lurer på om noen andre har erfaring fra samme situasjon? Altså spise Ritalin for å være våken og opplagt etter en søvnløs natt. Har i skrivende stund åpnet 2 kapsler og tygd innholdet så fint som mulig før jeg svelget det. 60mg altså. Vil jeg få en jævlig dag hvor jeg er trøtt samtidig som jeg er rastløs, eller kan jeg forvente en "normal" dag?

Her skyter vi først og spør etterpå

Ca 1 time og 45 minutter etter inntak. Føler meg mer våken og pratsom. Jeg sitter for øyeblikket å plager den eneste personen i vennelista mi som er pålogget Facebook såpass tidlig på en søndag. Det kjennes fortsatt godt at jeg ikke har sovet i natt, men jeg er i det minste ikke helt zombie.

Ca 2 timer etter inntak. Tror muligens 60mg var litt mye. Er såpass gira at det er både ubehagelig og digg samtidig. Kan beskrives som sommerfulger i magen på steroider. FYI så har jeg ingen erfaring med amf eller andre "tyngre" stoffer. Kun vært borti MDMA, Hasj og div Benzoer. Har frem til i dag kun tatt 30mg Ritalin som maksdose på en dag.
Sist endret av xacto; 9. april 2017 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.