View Single Post
Trådstarter
5
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Hvorfor i all verden holdt du ikke kjeft? Det er da ikke rart du blir dømt når du så og si serverer en tilståelse på sølvfat.
Vis hele sitatet...
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Han opplyser å ha bestilt og mottatt bl.a Kratom og Salvia. Vidre har han bestilt og motatt JWH-250, JWH-250 og AM-2201, som alle er syntetisk cannabis.

Sjakktrekk
Vis hele sitatet...
Som sagt dette er noe aktor tok opp fra et eldre avhør, da ting ble funnet under rassia og jeg forklarte hva det var og hvor det kom fra. Sikkert 4-5år siden.


Sitat av Spirituell Vis innlegg
Feilen du gjorde var å innrømme rusbruk, innførsel av andre rusmidler og beskrevet hva dette stoffet du var anmeldt for å ha ført inn var for noe.

Du kunne nektet for å ha bestilt noe som helst, så hadde saken trolig blitt henlagt.
Vis hele sitatet...
Jeg har en god del bøter for oppbevaring og bruk fra før, så ingen grunn til og nekte for rusbruk, da det har de nok av beviser for.

Dette var bare noe de tok med i samme slengen når de alikavell skulle ha meg i en rettssak, har ikke engang blitt avhørt for disse forsendelsene.

Og hvem vet ikke hva ecstasy er? Er et ganske så populært og kjent stoff.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Plenty med bevis når du demonstrerer at du har god kunnskap om illegale rusmidler og erkjenner å ha importert narkotika tidlegare.

Hadde du spelt idiot, og sagt at du ikkje hadde peiling på kva MDMA var, og at du aldri har rørt narkotika, ville det ikkje vore ei sak mot deg.

Så rettssystemet fungerer utmerka - eller prøver du å påstå at du er uskuldig dømt?
Vis hele sitatet...
Er det ulovlig og inneha litt kunnskap om ting som er ulovelig?
Og hvorfor skulle jeg sitte og kvie meg og juge i en sak hvor jeg er uskyldig og har gitt fra meg all informasjon som mulig for og bevise min uskyld.

Som sagt disse andre stoffene ble innført for lenge siden, når jeg var ung og veldig nysgjerrig på nye rusmidler, noe som jeg har vokst fra meg(som jeg også sa i retten). Og foresten de stoffene er heller ikke narkotika da de ikke står på noen narkotikaliste(jwh- og am-2201 er vel kanskje der nå).

Ja, jeg mener jeg er uskyldig dømt i denne saken. Jeg har nok kontakter til og skaffe meg mdma her i norge hvis jeg vil det, og er ikke dum nok til og bestille noe ulovelig på mitt eget navn og adresse.