Tråd: Det er lett!
View Single Post
Stingray's Avatar
Trådstarter
639
Sitat av Dorothea Vis innlegg
Jeg tenker ts at har du det bra så fortsett å ha det bra!Skjønner at du vil dele gleden med andre og at du føler du har en slags løsning, å du har jo en løsning, for deg selv Ingen har lik løsning slik jeg ser det men vi kan/bør bruke de samme virkemidlene for å forbli rusfri. Jeg undres over hvor gammel du er
Vis hele sitatet...
Jeg er 28

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk begynner, fortsetter evt. eskalerer og slutter/kutter ned med forskjellige stoff, mengder, og omstendigheter. Gratulerer med et særdeles sunt valg! Ut ifra hva jeg har sett er sprøytebruk i en annen liga på alle kjips vis, så ikke se på det som noe tilbakefall om du skulle ta deg en jay eller noe annet soft dersom forholdene ligger til rette for det. Å være totalavholds er ikke et alternativ for meg, men så er bruken min ganske kontrollert (foruten nikotin av en eller annen grunn). Igjen, grattis!
Vis hele sitatet...
For min del kommer det til å bli totalavholds resten av livet, det er det jeg har satt som mål Har hatt en del sug den siste tiden, men da bare etter alkohol. Jeg har tenkt mye på å kanskje begynne å drikke alkohol igjen, så lenge jeg beholder kontrollen osv., jeg har vært helt åpen overfor familie og venner om det. Familien er veldig imot at jeg begynner å drikke alkohol igjen, og det er jo fint, for det hjelper meg med å holde målet om å være totalavholds.