View Single Post
Eg har vært på TG i 2 år og hadde med hylle begge gangene. Hylla var en slags 3-etasjers hylle der i nederst hadde eg skjerm, tastatur osv. I andre etasje hadde eg kabinette osv oppi og i 3dje etasjen hadde eg klær osv annet utstyr. Det er veldig praktisk for om du ikkje har hylle må du enten ha kabinette bak skjerm, tastature osv eller under der du har beina. En kompis eg var med iår hadde ikkje hylle, so han hadde kabinette bakerst på bordet og skjerm osv framme. So tastature og musa blei ståande heilt på kanten, so trangt og litt komfortabelt ut, men det går fint So eg vil iallefall anbefale hylle, men et slit er det med å få med seg en so stor hylle, men absolutt verdt det såg igår at når ca 700 personar hadde kjøpt sine biletter i køen var ca 1900 av dei 5200 tilgjengelige bilettane kjøpt allerede.. Hadde egentlig plass nummer 4801 i køen, og då var eg sikker på at eg ikkje fekk bilett, men fekk en kompis sin account der han var 961 i køen eller noke men det er nesten alltid noken som kjøper bilett og finner ut seinare at han ikkje kan reise elns, so du får sikkert tak i bilett(er) om det blir utsolgt før det er din tur i køen !