Tråd: Rasister
View Single Post
Det er hårreisende om du ikke skal ha lov til å si det du sa nå. Vil veldig gjerne se en kilde på at Pridebevegelsen jobber for det.

Å løpe etter en transperson på gata og skrike det inn i øret på vedkommende, er derimot noe litt annet. Der har i altså forskjellen på en meningsytring og trakassering.
Vis hele sitatet...
Jeg har alt vist at dette har blitt gjennomført som politikk, idet de som nekter å bruke kjønnspronomener i New York blir bøtelagt.

Jeg kan ikke se at vi har kalt deg det.
Vis hele sitatet...
Du vet meget godt at progressive personer vil kalle meg det. Jeg har fått denne, til og med fra egen familie. Da jeg sa at kvinner har mer seksuell makt enn menn i ung alder, stormet en kvinne ut av rommet. Den slags atferd er gjennomgående.

Du sier derimot dette om oss. Men det er du som er offeret her, ikke sant? Og vi som drar offerkortet?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke et offer. Jeg er en som påpeker undertrykkelsen og tyranniet til de progressive. Denne undertrykkelsen er reell og finnes, idet den er lovfestet, som jeg har vist.

a nå er jeg en kvinne som er kvinnelig, så det er kanskje der problemet ligger.
Vis hele sitatet...
Kvinner er konforme dyr.

Det har du. Akkurat som vi andre har rett til å mene at din mening er feil, homofob, reaksjonær, trangsynt, usympatisk og teit. Men vi har altså ikke lov å ringe deg om natta og skrike det til deg. Meningsytring vs trakassering.
Vis hele sitatet...
Men hva du vil om meg. Men ikke lovfest at jeg ikke har lov til å mene det jeg mener.