Tråd: Rasister
View Single Post
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Jeg mener det er naturstridig å operere med mer enn to kjønn. Biologisk sett er det bare to kjønn. Mange i den progressive bevegelsen søker nå å kriminalisere å engang si og forholde seg til dette.
Vis hele sitatet...
Det er hårreisende om du ikke skal ha lov til å si det du sa nå. Vil veldig gjerne se en kilde på at Pridebevegelsen jobber for å straffeforfølge deg for det.

Å løpe etter en transperson på gata og skrike det inn i øret på vedkommende, er derimot noe litt annet. Der har vi altså forskjellen på en meningsytring og trakassering.

Sier du at flere kjønn ikke finnes, noe det ikke gjør, biologisk sett, blir du erklært som den verste nazist og uhyre,
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke se at vi har kalt deg det.

Dere kan ta den progressive bevegelsen og kjøre den opp i ræva. Dere er monstrene og fascistene her.
Vis hele sitatet...
Du sier derimot dette om oss. Men det er du som er offeret her, ikke sant? Og vi som drar offerkortet?


Hvordan kan en mann som er mandig stå inne for noe sånt?
Vis hele sitatet...
Ja nå er jeg en kvinne som er kvinnelig, så det er kanskje der problemet ligger.

Det er min oppriktige mening, og den har jeg rett til å ha.
Vis hele sitatet...
Det har du. Akkurat som vi andre har rett til å mene at din mening er feil, homofob, reaksjonær, trangsynt, usympatisk og teit. Men vi har altså ikke lov å ringe deg om natta og skrike det til deg. Meningsytring vs trakassering.
Sist endret av *pi; 19. juli 2019 kl. 21:26.