Tråd: Rasister
View Single Post
Så fordi rasisme og nasjonalisme vert nytta av ein del for å styrke eiga makt (t.d. Trump), så bør vi svare med å verte nasjonalister og rasister? Det er litt spesiell argumentasjon.
Vis hele sitatet...
Mitt poeng er at det er ingen automatikk i at den liberale verdensordenen kommer til å gå videre, eller at dens verdier er universelle og allmengyldige.

No var det vel nettopp det du ikkje gjorde?
Vis hele sitatet...
Jeg presisterte at dersom vi skal fjerne all tribalisme, må vi ha en erstatning, sannsynligvis i form av overstatlig kontroll.

Alternativet til å banke kona di er å ikkje banke kona di. Alternativet til å vere rasist er å ikkje vere det.

Viare kjenner eg meg ikkje spesielt igjen i at ein forsøker å gjere alle like under ein sentralisert stat. Tvert imot har vel samfunnet (og staten) gått i retning av stadig større aksept. Diverre er det eit par tilbakeslag, slik som konservative i Polen som kjemper hardt mot homofile sine rettar.

Men løysinga på dei tilbakeslaga er ikkje å verte homofob. Det er å fortsette å kjempe!
Vis hele sitatet...
Staten har overtatt stadig flere funksjoner, og har derfor stadig mer kontroll. Større aksept innebærer forfølgelse av dissentere. Se bare på Metoo-bevegelsen. Mange har fått ødelagt livene sine bare ved å ytre et ord av kritikk: https://www.youtube.com/watch?v=DMZzivv8wPA

Jeg har ingenting mot homoer, men jeg har svært mye mot Pride-bevegelsen og deres krav om stadig økende makt og kontroll på hva man kan mene, si og tenke.