View Single Post
Sitat av Röyksopp Vis innlegg
drit i de og finn deg nye venner. ta og ring noen som du kanskje pleide å henge med før, men som har gått i glemme boka fra din side? kanskje de også sitter hjemme og kjeder seg og lurer på hvorfor ingen vil invitere de

eller så kan du lage deg tinder eller noe, få deg dame. du er jo ung og sprek sikkert, skal ikke være noe problem det? da får du jo så mye dater, kinobesøk osv. som du kunne ønske

hva med å begynne med en sport? fotball? håndball? vanlig vekter? da ender du som oftest med noe kamerater osv. følelsen av å være med et lag, sportsånd blabla..

helt ærlig, det eneste som hjelper i din situasjon er faktisk bare å handle og gjøre noe annet enn å sitte hjemme og deppe. har gjort det selv i mange år og du blir til slutt bare bitter og rar
Vis hele sitatet...
Tusen takk for flott svar!
Det er sant alt du sier, tror ikke jeg er klar for noe dame enda, ønsker å jobbe litt med meg selv før jeg vil jobbe sammen med noen andre, hvis du skjønner.
Jeg spilte fotball i 7 år og ble lei, basketball i 2 år og ble lei, deretter kickboxing i noen måneder, kanskje på tide å finne noe annet Tenk å begynne på treningssenter igjen, men aldri sett på det som en måte å være "sosial" på, men det er vel noen å møte via felles interesser der også!

Jeg ønskår også det siste du nevnte, at det gjelder bare å handle, hoppe i det osv. Men jeg finner det ganske vansklig, ettersom jeg ikke har verken bil eller penger, og alt så finnes av møteplasser er enten 15min med bil, eller koster penger... Jeg jobber jo selvfølgelig frem til å på jobb, og kanskje min far vil støtte meg litt i begynnelsen.

Kjenner litt på den bitter og rar.. man blir enstødig og danner meninger man helst ikke ska dele.
Takker igjen for svar!