Tråd: Vaksinepress?
View Single Post
Sitat av daffe Vis innlegg
Rart at folk ikke er litt mer forsiktig. Tenk om, ja tenk om det viser seg at vaksina gir bivirkninger til gutter/menn i like stort omfang som til jenter/damer. Kan hende at om 40-50 år blir snakket om oss som sto imot. Det er jo tragisk at jenter/damer med forstyrrelser i syklus/blødninger ikke blir tatt på alvor. Det er jo snakk om ganske store tall.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk forstyrrelser i syklus etter vaksine. Anser det som ganske ubetydelig i forhold til å få korona, og vurderte overhodet ikke å droppe andre dose.

Hvis du er bekymret for at kvinnehelse ikke blir tatt alvorlig, så kan jeg peke deg i retning av et par mer presserende problemer. Du kan for eksempel google endometriose (noe jeg tror de færreste fastleger har gjort).

Sitat av knert1 Vis innlegg
Det var ikke dette jeg skulle si, men jeg tror ikke helsearbeidere slipper å bli kjent med folk som dør to dager senere om så corona hadde forsvunnet over natta. Mange jobber på steder hvor dette er en del av hverdagen. Men nok om det.
Vis hele sitatet...
Men de slipper kanskje vanligvis å røske respiratoren av en pasient for å gi den til en med flere potensielle levår foran seg.
Sist endret av *pi; 3. oktober 2021 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.