View Single Post
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Er redd jeg blir «tatt» for å kapre tråden nå, men jeg svarer på det du skriver.

Veldig! Jeg er 75% logikk, 25% følelser. Tok en personlighetstest på gøy en gang. Var min far som anbefalte testen. Hans svar stemte veldig med han. Jeg var visst sjelden til kvinne å være. 5% av verdens befolkning har denne! Var bare nok en bekreftelse på hvor uvanlig jeg er skrudd sammen. . Nå kjenner jeg noen som er 75% følelser og disse ser svake ut for meg. De er magneter på psykopater osv dessverre, og jeg forstår hvorfor.

Verden blir aldri rettferdig, så det målet har jeg lagt fra meg.
Fysiologisk i hjernen ja.. jeg er ikke deprimert i utgangspunktet. Det er nok heller det at jeg uansett hva jeg gjør skal «normalfolk» pirke hele tiden. Jeg er aldri passe.
Stemmer nok, jeg synes det er klaustrofobisk slik samfunnet vil ha oss. Sitte på rumpa og lese bøker i all evighet. «Jeg studerer» er det beste du kan si til folk. Så skal du treffe en partner, få barn når fast jobb og hus er på plass. Ski i påskeferien! Husk kvikklunsj og brunost. Stresse litt i blandt. Bli sliten og ikke orke å være sosial. «Har så jævla med gjeld at jeg må jobbe så! Så har jeg barna i tillegg!» «Huset er ute på dato, vi må pusse opp!». Nei denne historien er jeg lei av.. Jeg blir ikke stimulert isåfall, men da er det grunn til diagnose.
Vis hele sitatet...
Kjipt for deg, men jeg mistenker att vi er av samme ulla