View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Heavy greier.
Jeg har også tenkt mye på selvmord i mine verste stunder, men jeg har aldri HATT LYST.
Det har mer vært tanken om hvor deilig det hadde vært å slippe å leve så jeg slipper å gå gjennom akkurat dette eller dette.

Men du vil dø?

Da vil jeg påstå at du bør komme i kontakt med for eksempel DPS. Jeg har kun positive erfaringer.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
For å svare på spm - Ja, det er 3. desember og jeg tenker på hvordan livet kunne vært hvis jeg vokste opp i en normal familie, hvor vold og misbruk ikke var en realitet. Yeaaah, er glad for å se at folk rundt meg har folk å vende seg til og tryggheten i en familie. Alle fortjener det, om alt annet svikter så har man den tryggheten rundt seg.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord på det uten at det blir enda en bitch som sitter å sutrer over hvor urettferdig livet er - så det får være hva det er, helt ærlig. - Akkurat nå innser jeg at jeg svinger hardt nede, og jeg er i kontakt med DPS, heldigvis.

Takk for svar, og jeg har positive erfaringer, når noen spør meg IRL (venner) så er svaret at alt er greit: jeg vil ikke 'overbruke' venner og fortelle dem hva som foregår. Alt er ok, enhver snap eller interaksjon er at ting er bra, jeg ønsker dem godt å løfter dem opp fordi det gir en slags verdi. Familie og hjem er er konsept en tar med seg, og umiddelbare relasjoner er mitt 'hjem'. Prøver å huske det, beklager til TS at det her tok av i en retning det kanskje ikke var bedt om.

la folie circulaire.