View Single Post
Eneste grunnen til at jeg ikke kan bruke stimulanter lenger, er fordi jeg får de sykeste nedturene. Jeg ligger i sengen i noen dager, i tankehelvete. Det er absolutt ingenting som kan gi meg glede i det hele tatt utenom sex. Kan beskrives som helvete. Dette skjer uansett hvor mye eller lite jeg bruker av stimulanter, jeg kræsjer alltid drithardt. Mye hardere enn folk rundt meg når det er sagt. Jeg sitter med følelsen av at de fleste egentlig ikke vet hva det er å ha en skikkelig nedtur. Hvis de hadde hatt det samme som meg, så hadde de aldri giddet å holde på.

Derfor kan jeg ikke røre stimulanter. Det slår meg ut i over en uke etterpå. Livet mitt blir en tragedie. Og jeg ser meg selv i speilet og det jeg ser under nedturen er patetisk. Hvis andre ser meg under nedturen, så tror jeg automatisk at alle kan se hvor ille jeg har det. Men de skulle bare opplevd hvor dramatisk det kjennes ut inni. Jeg tør rett og slett ikke å røre stimulanter, men bare fordi jeg er så redd for nedturen. Det er det eneste som holder meg unna.

Hvor mange her inne er det som er som meg, og hvor mange er det som kan holde på uten at det får særlige konsekvenser? Jeg misunner dere. Jeg kan ikke en gang gå på medisiner for ADHD pga nedturene mine.